Friday, January 18, 2013

Recenzija Solzá

Ponujajo se nam naplavine z nekajletnih sedimentov nojza, lo-fija, elektroendemitskih in ostalih barbarskih izvajanj Mlamola.


Labilni sangvinik se po službeni dolžnosti a še v večji meri družabno udinja pri vhodih v obe kompilaciji. In prav je tako. Njegova naloga je preizkusiti prišleke, podrezati vanje, pobrati legitimacijske samooznake in na njih prešuštniško zdrobiti za pest mastnih vršakov. Z efekti nabildan je ta eksplozivnež, da se ga zlikavi zlikanci bojé. Prijazno preteč in nepredvidljivo tatarski – oboje v enem, čeprav ga premnogokrat sestavlja združba subjektoidov.

Wednesday, January 16, 2013

Recenzja Łez

Przed nami mamy aluwia z kilkurocznych sedymentów noise’u, lo-fi a także elektroendemicznych i innych barbarzyńskich produkcji Mlamola. 



O Dreju bez wahania możemy powiedzieć, że poświęca się podmiotoobjektowi. Tworząc kolaże poetycznych interpretacji z warstwami zamkowej łupiny, anatomicznie rozcina Lublanę w jej szczegółach lirycznych. Wzniośle otacza i osacza spokojem, który przede wszystkim sączy się z nieugiętego słownego spacerowicza. 

Natychmiast po tym nas SHV wpycha w zwierzęco zaplanowane symulakrum chaosu. Im dłużej jesteśmy jego zakładnikami tym bardziej ulegamy sztokholmskiemu syndromowi. Drzewo poznania dobrego i jeszcze lepszego przedstawia, jako koronę drogowskazów okazałego wyboru górskich szlaków. Z tym nas uzależni od zachłannego zmieniania całej gromady butów trekkingowych o różnych piaskowych profilach. I nieustannie mamy wrażenie, że do olbrzymiego megalitu jest jeszcze naprawdę daleko. Nie. Od niego oddzielają na nas jedynie dwa wspaniałe ostańce, a potem jeszcze dwie przepaście. 

Thursday, January 10, 2013

Novovestni intervju: brez slabe vesti, za vas – Drug Ramzes v drugo (junij 2012, januar 2013)

Prinašamo vam, cenjeni sledilci, drugi val misli in osvetlitev nekaterih manir premišljevalca Mlamola, zbiralca petroglifov ter človeka nasploh mnogih talentov - Druga Ramzesa.

NV: Koliko nahajališč petrogramov je pod vašo domeno? Mogoče kakšna za naše bralce in častilce – kaj to petroglif/gram/graf pravzaprav je.

Drug Ramzes: Pod mojo iskateljsko domeno je pravzaprav nahajališče, ki se razteza v velikosti dolge stare, razpadajoče ulice. Ima pa to nahajališče po mojih dosedanjih raziskavah vsaj tri odbiralne točke. Dve sta vdolbini v zidu dveh različnih starih hiš - med njima je kakih 500 metrov. Tretje nahajališče, kjer je bil ta tip petrogramov* prvič z naše strani zapažen, pa je star kamniti robnik na obskurnem kotu ulice med mini parkom in katedralo. Robnik je naslonjen na zid, s katerega ga v poletni pripeki rahlo zaslanja bršljanasta kamuflažica. Včeraj je bil na mestu 2. zapažen, fotografiran in uskladiščen 5. petrogram. Prvi je izginil dan po opaženju (ker ni bil pravočasno uskladiščen), naslednji trije pa so že v vitrini nekje v Podalpju. Toliko o tem.

*govora je o rdečih ali črnih petroglifnih/petrografnih zapisih na kamnitih oprodah reke Morave. Zapis spominja na eno ali več (e)not brez (e)notnega črtovja.

Saturday, January 5, 2013

Cvetovseber - Kapljice+++: Kri so tu!

Seznam je sledeč:

01. RESNIČNOSTNI STOL - POSVETILO ŽURIRAJOČEMU BREZBRIŽNIKU (2011)
02. NECRO-FI & RADO MEET DJ NOŽ & DJ PLJUNEK - YOU KNOW WHAT (2011)
03. KANDIDAH - BABILAAN (EDIT FOH FILIP) (2011)
04. CHINESE EXPORT BOOM - ENRICH THE URANIUM (2011)
05. MIKI - TO JE FRENK (2012)
06. KITA - FLOODS THE EMPIRE (INFORMER MIX) (2011)
07. QUQUQ - FINALE V EDIJEVIH ROKAH (2011)
08. DUO ORDAN - FLAŠNI TERCET (2013)
09. DIP PURPLE, S8, DIABOLIC CORUJA - TIRANA MEDITATION (2011)
10. DRUG RAMZES - MORE IN MORJE (EXCERPT) (2012)
11. VENTRILOKRIST - RUA AUREA_29092012_1645 (2012)
12. S. MOKI - NIBLE (2013)
13. DJ NOŽ & DJ PLJUNEK - FANTAZMAGORIČNI RUMENI KLOP (2011)
14. JANE BOGATAEV - 7000 YEARS (2012)
15. AYATOLINE HČERE - OČE JE PRINESEL SADJA (2010)
16. DRUG RAMZES - SELO MLAMOLOVO (2012)
17. SUIIOR - REKALIBRACIJA ROK (2011)
18. БУРИЯ - OMNOM (2012)
19. CHINESE EXPORT BOOM - OFF (2012)

Točno dve leti od n.a.p.o.v.e.d.i. kompilacije in na tem mestu obžalujemo zamudo, smo zbrali ves potreben denar za izdelavo ovitka, za natis ploščkov, za mastering, za najboljšo produkcijo, za nepozabnost in zapomnljivost! Tu je 19 komadov, 19 hitov širokega stilskega razpona 21 izvajalcev!

Na posluh uboga publika!

Thursday, January 3, 2013

Starejši DJ Jemin - videospot!

 

V sopotnico mleku!
Časa nazaj je DJ Jemin zasijal na youtubu s svojim hitroudarnim hitom Bwoy! Takrat smo ga tudi kontaktirali in pozvali na sodelovanje - zato vam tokrat, raziskovalci Mlamola, ponujamo njega video izdelek - DJ Jemin!

Wednesday, January 2, 2013

KAPLJICE++ MLEKO!

IN TU SO! DRUGA KOMPILACIJA V DVEH DNEH! Izklopimo caps lock in povejmo devet besed o kompilaciji: brezčasno blazno neuravnovešeno presežno megalomansko izgubljeno najdeno zavrženo tvoje.

Nižje si lahko stankaš zadevo!

Napoved: Kapljice++ mleka bodo vsebovale ...

 Znan je celotni seznam Kapljic++ in izgleda tako:

00. Labilni sangvinik - Ful
01. Dj Jemin - Out (Bwwoy)
02. Ganimed Beijing Acapulco Sound Import Export - Maxwell's Equations
03. Jane Bogataev - Downfalls
04. SHV - Souyouz ADV
05. Delomozz - Pijem (de-re-mont)
06. Jane Bogataev - Yes Darlin'
07. Drej - Zacetek jeseni 4
08. Urutva - U tebe su divne oči majkemi
09. Бурия - Airplane
10. Dj Jemin - Cheapho
11. Dip Purple - Swinger
12. Identified Randomness - Beat01 (Agrarian America)
13. SHV - Rupert 05
14. Urutva - Wolf His Spirit And To Run
15. Бурия - Ovus
16. Necro-fi - Likedit



in tudi nekje v prihodnosti vam KITA zapoje tole pesmico v tagalogu:

Mahal kita,
mahal kita oo,
mahal ...
Mahal ikaw oo,
salamat!

Mahal na mahal kita ...

Saan ka galing?
Mahal kita oo  ...

Paumanhin mahal na mahal kita,
mahal na mahal kita.

Kumain ka na ba?


(Avtor besedila: Miki, KITA)

Tuesday, January 1, 2013

V Mlamol je nekaj palo

 Kapljice+ nam nosijo enajst skladbic raznorodnih, raznoraznih. Več na straneh Mlamola. Tu je Labilni sangvinik, Dnenvi amfibrah, Drej, SHV, Cimprick, Delomozz, Dnevni amfibrah, Rambo Lo-Fi in Bejbi!
Tudi možnost prazničnega zastonjskega downloada je tam! In ali v commentih pričujoče objave! Če linka slučajno ni, pa počakajte na praznični dan!

Sunday, December 30, 2012

V popotnico!

Siniša in Miki nazdravljata prihajajočim epskim časom in bodrita z napovedjo o novi izdaji, kratkometražcu, ki ima iziti jutri! Tokrat pravita, da naj pričakujemo nekaj referenc na legendarne Queene, ciljata pa na svetovno prepoznavnost - tu.je.jezičnost v komadih: The Fog Froze in Keep Your Face Warm!

A ja!

Saturday, February 11, 2012

Intervju z vsestranskim ustvarjalcem Drugom Ramzesom (17.08.2010)

Po krajšem kolektivnem dopustu vsemirskega uredništva Nove vesti na kvarnerske otoke, vam, dragi bravci, prinašamo nekaj naših starih neobjavljenih arhivskih stvari. Tokrat prinašamo nezaključeni intervju z vsestranskim ustvarjavcem Drugom Ramzesom - arheologom, vodičem, pesnikom, lo-fi primitivistom - glasbenikom in še ...

______________________________________________

N-V: Najlepša hvala, da ste pristali na intervju, vem, da ste zelo zaposleni - v Tržiču vodite vodene oglede po stalni razstavi Lovci na mamute - Ledena doba v Evropi, vodite skupine tujih turistov (Rusov, Poljakov, Slovakov) po Sloveniji - od Portoroža do Kranjske Gore, ste arheolog-amater, skoraj pirat, strasten režiser znanstveno fantastičnih filmov, etc. V svoji poeziji se na veliko poslužujete besednih igra, kar bi na trenutke lahko bilo razumljeno komično, vendar ne - vaša poezija zahaja globje od prvožogaških Kaj? Česa? // Kva? Kvasa? Če bi lahko kaj o tem ...

Drug Ramzes: Tako  je. Moram pritrditi, da sem res kar precej zaposlen, čeprav samo honorarno. Dokler ledena doba ne zvodeni, si komaj lahko privoščim kakšen predah med zvodenjem. Glede piratstva takisto pritrjujem, kar se tiče znanstvenofantastičnih filmov pa moram vseeno nekolikanj popraviti. Filmov ne režiram, ne vem od kod vam ta podatek - pa sem danes po osvojitvi nadaljnjega dvotisočaka (metrskega, tokrat pač ne evrskega) toliko razpoložen, da bo šlo brez zamere. 
K stvari. Prvožogaštvo je odličen mejnik, ki se ga na svoji poti vsakdo lahko posluži, pa vendarle ne vsak tako smotrno, da bi se tegá nekoč ne sramoval. Sam se nadejam, da se je prva žoga od mene odbila kolikor tolikor daleč, da pa njena elastičnost ne pomeni tudi njenega povratka, tega ne morem in nočem obljubiti. Jezikovni in miselni material dojemam karseda plastično in široko. Izvzemam dialekte, ker sem se okoljsko in poklicno narečno razbarval. Ob tem si za idejno vznožje jemljem predstavo o čimvečjem rivalstvu med nizkim in visokim. Prezir do peres(, ki letajo samo nad vršaci) in črnil(, ki ponikajo izključno v podzemlje,) dam čutiti.  V mednožje prejemnikovega pričakovanja pa ciljam prav rad in - upam - često. Komičnost, tragičnost, kmetavzarija ali zaburžoazenje - to je nekaj, kar se dogodi. V dobršni meri smo samo uporabniki tega, kar so nam pripravili drugi - potisnili v zibel, inkubator, vaško situlo ali jajce presenečenja. Ste se vi kdaj vprašali, koliko stavkov na obdobje enega življenja je res neponovljivih? Pri vseh teh ljudeh, pri vsemu temu mentalnemu kaližu, ki se iz enega kalupa preliva po preverjeni strugi v drugi model in odondod nazaj. Moje (že dolgoletno) mnenje je, da je izredno malo enot izraza, ki  bi jih nominiral za piedestal neponovljivosti. In kaj dela pesnik (oziroma pisec, kajti prejšnja etiketa mi ni povšeči) drugega kot to, da se trudi priti do tega malikovanega, do nečesa neponovljivega v ta nični (in perverzni) smoter, da bi ga, namreč, čimbolj ponavljali, ovekovekali in vlačili po zobovju. Prav toliko je smisla v umetnosti, kolikor ga je v glagolu spregledati - tak delež, kakršnega si v nekem trenutku dovoliš ali poželiš.


N-V: V štartu je že skoraj cilj, a midva še nisva tam. Tudi sam moram pritrditi, da je tvoja močna jezikovna idioglosa ravno sopostavljanje nizkega in visokega slovenskega jezika, torej morajo držati navedbe tvojih prijateljev, da sta nate vplivala tako Ivan Mrak kot Zlatan Čordić. Dasiravno, če razbistrim pogled na poezijo, ki je nastala pod tvojim kemičnim, bi lahko kot bralec menil tudi, da precej zaideš v jezikoslovne medbesedne odnose: prevojne oblike, nad in podpomenke, plezaš na različna indoevropska debla, etc. Tudi tu je ta neka zgodovinsko-arheološka nota prisotna. Vendarle ste nekaj časa bili tudi primerjalni jezikoslovec ... 
Drug Ramzes: No, pa smo končno tam - pri naštevanju in oštevanju jezikoslovnega. Ta platforma enostavno ponuja toliko, da jo  še grabežljivost muzejskega pogoltneža ne osiromaši. Nabiralec zato, seveda, zlahka zaide iz gozda v (t)rohnečo močvaro kombinatorike. Pomembno je, ali uspe prilomastiti nazaj brez strahu pred jezikovnim kaližem. Res je, da sem se študijsko tudi malo poonegavil z etimologijo, pa sem spoznal, da ji ne morem biti toliko zvest, kolikor si ta vzvišena znanost zasluži. Dva druga naduglajena mormona sta mi ponudila dušni mir in jezikovno poligamijo, pa sem uvidel, da bom oplajanje res lažje reguliral drugod... Hranilni potencial besednih korenov in morfemov seveda še vedno čislam. Če se ustaviva samo pri prevoju. Še vedno ga povsem ne razumem, zdi se mi totalno zagoneten, zato ima operiranje z njim slasten priokus rizika.Tu bi prav z veseljem spustil kakšno slovansko antitezo, pa se mi trenutno ne doejakulira na misel. Na arheoloških notah srca plešejo, meni, tebi, masam. Korenine in arhetipi so material, močno gnojilo, po katerem rasejo na eni strani pragovi estetskega užitka, na drugi strani pa manipulativna orodja od šolskega berila do raznoraznih narodnih predstav in podobnih kolektivnih zavesti. Manipulacija je del umetnosti, morda celo njen temeljni kamen. Ta je prodnik raznoraznih strug in tokov, teče po toku in proti njemu. Po mojem prepričanju pa je manipulacija tudi nekaj, kar razne druge neumetnostne sfere že ves čas kradejo umetnosti. Propagandni medijski celofan politike in ekonomije se je vedno rad gniloživil na umetniški tvorbi. Tako se je Sovjetsko carstvo za dolga desetletja okitilo s futurističnim mesovjem in mu vzela njemu lastno življenje. Oblastni vampir pa je tedaj svojim tlačanom dal glodati in presnavljati realistične skelete. Podobno je s postmodernizmom. Reklama in dizajn sta iz njegovih pridobitev ožela dobiček in zdaj si maneta kradljive roke, ko nekdo zakliče, da je paleto treba zamenjati z bolj omejenim pladnjem. Z manipulacijo in netransparentnostjo se je sodobni kolonializem (znan tudi pod zlizanim označevalcem in pogojnim evfemizmom "kapitalizem") dodobra nabildal in že požrešno čaka na omejevanje pluralizma, čeprav ta še zdaleč ni izčrpal vseh možnosti. Direktorju tega ali onega koncerna/fevda/metropole bi denimo prijalo nekaj ducat klasicističnih kipov z njegovim frisom. Dolg ekskurz, ampak drobna ilustrativna sličica, zakaj je manipulacijo znotraj umetnosti treba krepiti, obenem razkrivati postopek in jo vračati iz ujetništva propagandnomedijskega celofana (lahko si jo prilepite v album trenutne družbenokritične reprezentance). Seveda, so taki ali drugačni vzvišeni cilji čisto enakovredni igri, ki zabava samega ustvarjalca. Če ga to ne bi zabavalo in sproščalo, potem ne vidim razloga, da ne bi raje presedlal na bolj interaktivne umetniške prakse, kot sta recimo flešmob ali pa random acts of senseless kindness. A vidiš, kako močne vzmeti so jezikoslovne maniakalije? Spet so naju frcnile do nekih zabačenih obronkov in morda bi bilo dobro pol tega teksta dati v opombo pod črto, naj se tam bogati s kamuflažno plesnijo periferije.
 ___________________________________
Kmalu obudimo in pripravimo nadaljevanje intervjuja iz leta 2012 ... Kaj vse je Drug Ramzes počel v slabih zadnjih dveh letih ...

Tvoj N-V

Link do Drug Ramzesovega blogspota: link.

Sunday, April 10, 2011

Kratka zgodovina zgodovinskih ošvrkov

ošvrk publike je potrdil vtis
ošvrk prevedejo v svoj jezik novinarji
kot človek oceni na ošvrk očesa.
ošvrk prek onih, ki kupujejo računalnik kot pripomoček pri delu;
ošvrk s pogledom, ošvrk fenomena Nibiru.
Že kratek ošvrk prek njegovih dlani mi je dal videti,
da ošvrk Francije in Nemčije in vseh članic varnostnega sveta ZN, da
ošvrk mnenj predstavnikov RKC, da ima
ošvrk oziroma ocena pravzaprav globoko jedro; je podoba razmer!

Nekdanji južnoafriški predsednik Nelson Mandela
pa je razpravljavce ošvrknil , da so se komaj dotaknili virusa HIV in aidsa,
kratko in kritično je ošvrknil tudi stanje zgodovine športa rekoč, da je zanimivo
Bond ošvrknil Mihajla;
tako pavšalno ošvrknil mlajšega kolega, ki je po fluidu resda prej jazzist
(že prvi ošvrk na njihov priimek nakaže tudi njihovo poreklo);
ošvrknil, kako je mogel na lestvici izpustiti Jugoslovana Sinišo Mihajlovića, to
je pa Flisar s potezo kritičnega opazovalca ošvrknil
tako družbene razmere kot kolonializem in evropsko-ameriški narcizem.

S pogledom je ošvrknila očetov rokopis na mizi.
Lepa dolgonoga Tina ga je ljubkujoče ošvrknila s prelepim pogledom,
ošvrknila moškega, ki je sedel v njej in potiho govoril.

S pogledom ošvrknila razred, ki je nič hudega sluteč blebetal v prazno, vrgla s sebe svileno haljo,
ošvrknila še zlasti boleče, kajti izgubila bo kar tri mesece.


      ošvrkne svojo prazno golfsko torbo in zavpije: "Moj Bog,
če glavnega junaka svoje kritiške zgodbe malce ošvrkneš tudi naslednjič,
je to le zaradi zamere, ki ošvrkne Moderno galerijo kot državno ustanovo!"


      ošvrknil je več vodstev v Berlinu in Parizu, ker presegajo dovoljene meje,
vmes pa z jezikom ošvrkneta vse nerodnosti, ki so se v zadnjem letu dogodile:
ošvrknil ameriški kongres, ki je ratifikacijo lani zavrnil.
ošvrknil tiste, ki so si drznili trzniti celo prek evropskih forumov.
Ošvrknil je tudi grobe oblike ksenofobije, zadržke nekaterih.
Ostro ošvrknil slovenske gospodarstvenike.
ošvrknili tudi mojo monodramo, ki jo pač izvajam
ošvrknili z očmi in takoj zavrnili kot potepušno mačko?

Če smo se v tem kratkem ošvrku mogočnih mitov, ki jih je v človeški duši vedno nekaj.
ošvrke kot druščino klepetavih in malomarnih šraufarjev.
že oskubljeni avion samo užaljeno mršči čelo
ošvrku njegove osebnosti in dela se spodobi.

Thursday, April 7, 2011

ubica.


levji kašelj
in mačji delež
in potovalka v času islandskega pepela

ubica.

Platno -





Saturday, August 28, 2010

Ne ravno recenzija ampak prav zato - DINGO

Na začetku retrospektiva poslušalčevih prvih ljubezni in mozoljev, spremembe hitrosti in hitrih sprememb. Ko je mrtvi kot starševskih pogledov že sam po sebi žur, bi jaz rekel. Vsake akne posebej se spomniš – s koščki devetdesetih let, koščki ogledala, razdrobljenimi v fino mleto kašo, prva ljubezen, recimo nekega Tadeusza: baby don't hurt me no more.

Najprej lirsko zadihana nabohotena gmota tegá, nato iz kolaža v kolaž vedno bolj epska posejanost, ki dokončno pusti zadihati.

Rokenrol ekstraktki se stisnjeni ob kot komada zavejo, da je lepo biti kameleon, kajti kameleon je časovni stroj. Oziroma jebeš kamelo, lepo je imeti tuarega – volkswagen rikšo. V njej Kurt Schwitters vprežen hrza in brenči. Čebele, debele čebele. A niso to čmrlji? Ne, to niso čmrlji, to so vsekakor čebele.

Prekrivanje robov je v slowjamzih že močno. John Lennon ne more več glasovati, klavir se je spremenil v salvo in zamenjal njegov glas. Nato pa pridejo glasovi. Na splošno se plata giblje od hitov preko momentov do besed, s katerih gosto kaplja glasba (Schwitters pa to smélo napove že nekje na sredini). Te besede se na koncu (voicez 2) nagužvajo kot v dvigalu in kot da bi šli nazaj v pritličje plošče (ploščadi) peš, koder se nahajajo nagneteni hiti.

Ta stavba je četveroploščadna zgradba. Druženje na posamezni ploščadi ima svoje zakonitosti in fizikalne bontone med objekti – za vodenje po njih moramo priznati Dingu neizpodbitno licenco.

(Drug Ramzes 'n' hroszcz)